LUCAS - RATY

POGŁĘBIANIE NOWEJ OPONY

Wykonując pogłębienie nowej opony pokonujesz dodatkowo o 25% kilometrów więcej , przywracasz pełną przyczepność z zachowując bezpieczeństwa jazdy , oszczedzasz paliwo.

Zalecenia dotyczące pogłębiania opon Michelin

Dobry momentem na pogłębianie bieżnika opony jest moment gdy pozostaje 3 mm rzeźby bieżnika. W tym momencie pogłebienie zostaje wykonane bez jakichkolwiek trudności


1 - Profil oryginalny
2 - Dno rzeźby bieżnika
3 - Wskaźnik minimalnej głębokości - TWI
4 - Wskaźnik głębokości pogłębienia bieżnika
5 - Profil pogłębiony
6 - Profil do zużycia przed pogłębieniem
7 - Grubość gumy do pogłębienia
8 - Grubość gumy do zachowania

  • Parametry pogłębiania podane w dokumentacji Michelin są wartościami teoretycznymi. Zalecamy sprawdzenie grubości pozostałego bieżnika w miejscach jego największego zużycia. Obecnie większość bieżników pozwala na dokładne zmierzenie i ustawienie długości ostrza
  • Wyposażenie: do pogłębiania opon, należy stosować wyłącznie zalecane ostrza zgodne z dokumentacją techniczną Michelin.
  • Uwaga: zachować minimum 2 mm między dnem rzeźby bieżnika pogłębianego i warstwami opasania opony; zbyt głębokie pogłębianie może prowadzić do przedwczesnego uszkodzenia opony. Pogłębianie nie jest zalecana, jeżeli bieżnik posiada wyraźne ślady poważnych uszkodzeń (nacięcia, przecięcia itd..)

 

BIEŻNIKOWANIE

Bieżnikowanie jest procesem produkcji identycznym  jak produkcja  nowej opony
Posiada nastepujące zalety:

  • Osiągi,przyczepność i bezpieczeństwo pracy jak w nowej oponie
  • Jakość wykonania jest realizowana wyłącznie na karkasie Michelin
  • Istnieje szeroki wybór rzeźb bieżnika

sklep
logadol